تولد تو غریب

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک بیا شمع ها رو فوت

کن تا 100 سال با یادت من نفس بکشم.چقدر غمگین این جشن تولدت

بر عکس جشن تولد 18 سالگیته که تمام اون باغ خونه تون پر مهمون

بود.چقدر غریب تولد 22 سالگیت چقدر غریب گلکم امروزم نزاشتن بیام

سر خاکت منم عوضش از صبح دارم گریه میکنم با  اون نگاه قشنگت

حرف میزنم بهش قول دادم هر سال براش تولد بگیرم فقطم به یاد اون

نگاه قشنگت نفس بکشم.یه روزی انتقام این تولد غریب و از دریا میگیرم

مطمئن باش که میگیرم .دوست دارم امید نفس کشیدن من دوست دارم

تولدت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+تاریخ پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:,ساعت 16:35 نویسنده sh |